Taylor Swift yeni albomunun reklam kampaniyasında süni intellektdən istifadə etdiyinə görə tənqid atəşinə tutulub
Tarix: 07-10-2025 | Saat: 22:09
Bölmə:Özəl | çapa göndər

Amerikalı müğənni Taylor Swift oktyabrın 3-də işıq üzü görən "The Life of a Showgirl" albomunun reklam kampaniyası üçün hazırladığı videolarda süni intellektdən istifadə etdiyi iddiası ilə tənqid hədəfinə çevrilib.
Taylor Swift-in 12 mahnıdan ibarət "The Life of a Showgirl" albomunun işıq üzü görməsindən sonra reklam işləri daha da intensivləşib.
Swift, pərəstişkarlarının dünyanın hər yerində 12 narıncı qapı tapacağı "xəzinə ovu" temalı albomun yer alacağı albom üçün reklam kampaniyasına başladı.
Bildirildi ki, iştirakçılar Avstraliyanın Melburn, İngiltərənin London və Fransanın Paris şəhərləri də daxil olmaqla 12 şəhərin qapılarında yerləşən QR kodları skan edərək albomla bağlı qısa videoları əldə edə biləcəklər.
Newsweek-in məlumatına görə, Sviftin pərəstişkarları videolarda mənasız mətnlər, saniyələr ərzində dəyişən və bir-birinə bağlı görünən obyektlər və qeyri-təbii hərəkət edən detallar görüblər.
Bu təfərrüatlar tez bir zamanda sosial mediada müzakirələrə səbəb oldu, fanatlar Swift-i albomun reklam kampaniyasında süni intellektdən istifadə etdiyinə görə tənqid etdilər.
Swift hələlik iddialara münasibət bildirməyib.
aia.az
Tərcümə şöbəsi
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Digər xəbərlər
Tarix: 07-10-2025 | Saat: 22:09
Bölmə:Özəl | çapa göndər

Amerikalı müğənni Taylor Swift oktyabrın 3-də işıq üzü görən "The Life of a Showgirl" albomunun reklam kampaniyası üçün hazırladığı videolarda süni intellektdən istifadə etdiyi iddiası ilə tənqid hədəfinə çevrilib.
Taylor Swift-in 12 mahnıdan ibarət "The Life of a Showgirl" albomunun işıq üzü görməsindən sonra reklam işləri daha da intensivləşib.
Swift, pərəstişkarlarının dünyanın hər yerində 12 narıncı qapı tapacağı "xəzinə ovu" temalı albomun yer alacağı albom üçün reklam kampaniyasına başladı.
Bildirildi ki, iştirakçılar Avstraliyanın Melburn, İngiltərənin London və Fransanın Paris şəhərləri də daxil olmaqla 12 şəhərin qapılarında yerləşən QR kodları skan edərək albomla bağlı qısa videoları əldə edə biləcəklər.
Newsweek-in məlumatına görə, Sviftin pərəstişkarları videolarda mənasız mətnlər, saniyələr ərzində dəyişən və bir-birinə bağlı görünən obyektlər və qeyri-təbii hərəkət edən detallar görüblər.
Bu təfərrüatlar tez bir zamanda sosial mediada müzakirələrə səbəb oldu, fanatlar Swift-i albomun reklam kampaniyasında süni intellektdən istifadə etdiyinə görə tənqid etdilər.
Swift hələlik iddialara münasibət bildirməyib.
aia.az
Tərcümə şöbəsi
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
07-10-2025