Aİ Çin EV 'təhlükəsini' həll etmək üçün tarifləri müəyyən edir
Tarix: 12-06-2024 | Saat: 16:48
Bölmə:Özəl | çapa göndər
Siyasətçilərin onları öz sənayesi üçün təhlükə adlandırmasından sonra Çin elektrik avtomobilləri Avropa İttifaqında (AB) bahalaşa bilər.
O, "müvəqqəti olaraq" nəticəyə gəlib ki, Çinli elektrik avtomobil (EV) istehsalçıları "Çin səlahiyyətliləri ilə müzakirələr effektiv həllə gətirib çıxarmazsa" iyulun 4-dən tariflərlə üzləşəcəklər.
Aİ-nin elanı, ticarət blokuna ucuz, hökumət tərəfindən subsidiya edilən Çin avtomobillərinin axını olduğunu iddia etdiyinə dair araşdırmanı davam etdirdiyi bir vaxtda gəldi.
Çin tariflərin beynəlxalq ticarət qaydalarını pozduğunu iddia etdi və istintaqı "proteksionizm" kimi xarakterizə etdi.
Sentyabr ayında başlayan araşdırma ilə əməkdaşlıq edən elektrik avtomobil istehsalçıları orta hesabla 21%, olmayanlar isə 38,1% rüsumla üzləşəcək.
Bu arada, üç şirkətə xüsusi ödənişlər tətbiq olunacaq:
BYD: 17,4%
Geely: 20%
SAIC: 38,1%
Bu ödənişlər Çində istehsal olunan bütün elektrikli avtomobillərdən alınan 10% tarifin hazırkı dərəcəsinin üstünə çıxacaq.
Aİ-nin müdaxiləsi ABŞ-ın keçən ay Çinin elektrik avtomobillərinə tarifini 25%-dən 100%-ə qaldırmaqla bağlı daha cəsarətli addım atmasından sonra baş verib.O əlavə edib ki, tariflər "Çin-AB iqtisadi və ticarət əməkdaşlığına və qlobal avtomobil istehsalı və təchizat zəncirinin sabitliyinə" zərər vura bilər.
Aİ dövlətlərinin ixtisaslı əksəriyyəti - blokun əhalisinin ən azı 65%-ni təmsil edən 15 ölkə bu addımın əleyhinə səs verməsə, tariflər noyabr ayından qəti şəkildə tətbiq olunacaq.
Almaniyanın nəqliyyat naziri Volker Wissing, Pekinlə "ticarət müharibəsi" riski altında olduğunu söylədi.
"Avropa Komissiyasının cəza tarifləri alman şirkətlərini və onların ən yaxşı məhsullarını vurdu" deyə o, əvvəllər Twitter kimi tanınan X-də yazdı.
ACEA, Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyası bildirib ki, “azad və ədalətli ticarət” Avropa avtomobil sənayesinin rəqabətqabiliyyətli qalmasına əmin olmaq üçün vacibdir.
Bununla belə, onlar əlavə etdilər ki, elektrik avtomobillərinin qəbulunu necə artırmaq barədə düşünərkən bu, tapmacanın yalnız bir parçasıdır.
Beynəlxalq Enerji Agentliyinin illik Qlobal EV Outlook hesabatına görə, keçən il Çində səkkiz milyondan çox elektrik avtomobili satılıb ki, bu da qlobal ümumi həcmin təxminən 60%-ni təşkil edir.
Qərar təkcə Çindən deyil, həm də Aİ daxilindəki siyasətçilərin və bir sıra sənaye xadimlərinin tənqidinə səbəb olub.
Çin Xarici İşlər Nazirliyinin sözçüsü İn Jian, "anti-subsidiya araşdırmasının tipik bir proteksionizm hadisəsidir" dedi.
aia.az
Tərcümə şöbəsi
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Digər xəbərlər
Tarix: 12-06-2024 | Saat: 16:48
Bölmə:Özəl | çapa göndər
Siyasətçilərin onları öz sənayesi üçün təhlükə adlandırmasından sonra Çin elektrik avtomobilləri Avropa İttifaqında (AB) bahalaşa bilər.
O, "müvəqqəti olaraq" nəticəyə gəlib ki, Çinli elektrik avtomobil (EV) istehsalçıları "Çin səlahiyyətliləri ilə müzakirələr effektiv həllə gətirib çıxarmazsa" iyulun 4-dən tariflərlə üzləşəcəklər.
Aİ-nin elanı, ticarət blokuna ucuz, hökumət tərəfindən subsidiya edilən Çin avtomobillərinin axını olduğunu iddia etdiyinə dair araşdırmanı davam etdirdiyi bir vaxtda gəldi.
Çin tariflərin beynəlxalq ticarət qaydalarını pozduğunu iddia etdi və istintaqı "proteksionizm" kimi xarakterizə etdi.
Sentyabr ayında başlayan araşdırma ilə əməkdaşlıq edən elektrik avtomobil istehsalçıları orta hesabla 21%, olmayanlar isə 38,1% rüsumla üzləşəcək.
Bu arada, üç şirkətə xüsusi ödənişlər tətbiq olunacaq:
BYD: 17,4%
Geely: 20%
SAIC: 38,1%
Bu ödənişlər Çində istehsal olunan bütün elektrikli avtomobillərdən alınan 10% tarifin hazırkı dərəcəsinin üstünə çıxacaq.
Aİ-nin müdaxiləsi ABŞ-ın keçən ay Çinin elektrik avtomobillərinə tarifini 25%-dən 100%-ə qaldırmaqla bağlı daha cəsarətli addım atmasından sonra baş verib.O əlavə edib ki, tariflər "Çin-AB iqtisadi və ticarət əməkdaşlığına və qlobal avtomobil istehsalı və təchizat zəncirinin sabitliyinə" zərər vura bilər.
Aİ dövlətlərinin ixtisaslı əksəriyyəti - blokun əhalisinin ən azı 65%-ni təmsil edən 15 ölkə bu addımın əleyhinə səs verməsə, tariflər noyabr ayından qəti şəkildə tətbiq olunacaq.
Almaniyanın nəqliyyat naziri Volker Wissing, Pekinlə "ticarət müharibəsi" riski altında olduğunu söylədi.
"Avropa Komissiyasının cəza tarifləri alman şirkətlərini və onların ən yaxşı məhsullarını vurdu" deyə o, əvvəllər Twitter kimi tanınan X-də yazdı.
ACEA, Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyası bildirib ki, “azad və ədalətli ticarət” Avropa avtomobil sənayesinin rəqabətqabiliyyətli qalmasına əmin olmaq üçün vacibdir.
Bununla belə, onlar əlavə etdilər ki, elektrik avtomobillərinin qəbulunu necə artırmaq barədə düşünərkən bu, tapmacanın yalnız bir parçasıdır.
Beynəlxalq Enerji Agentliyinin illik Qlobal EV Outlook hesabatına görə, keçən il Çində səkkiz milyondan çox elektrik avtomobili satılıb ki, bu da qlobal ümumi həcmin təxminən 60%-ni təşkil edir.
Qərar təkcə Çindən deyil, həm də Aİ daxilindəki siyasətçilərin və bir sıra sənaye xadimlərinin tənqidinə səbəb olub.
Çin Xarici İşlər Nazirliyinin sözçüsü İn Jian, "anti-subsidiya araşdırmasının tipik bir proteksionizm hadisəsidir" dedi.
aia.az
Tərcümə şöbəsi
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
17-01-2025
16-01-2025