Mobil versiya
Dörd Everest böyüklüyündə bir meteorit Yerdəki həyatın inkişafına kömək edə bilər
Tarix: 23-10-2024 | Saat: 11:03
Bölmə:Özəl | çapa göndər

ABŞ-ın Harvard Universitetinin alimləri tərəfindən aparılan yeni araşdırmalar, təxminən 3,26 milyard il əvvəl Yerə düşən Everest dağından dörd dəfə böyük olan meteoritin planetdə həyatın inkişafına töhfə verdiyini ortaya çıxarıb.Alimlərin fikrincə, bu cür təsirlər adətən həyat üçün fəlakətli hesab edilsə də, bu fəlakət müəyyən həyat formalarının çiçəklənməsinə səbəb ola bilər.Harvard Universitetinin Yer və Planet Elmləri Departamentinin professoru, Yerin erkən dövrünü tədqiq edən professor Nadia Drabonun dediyinə görə, “Biz bilirik ki, Yer-asteroid təsirləri həyat üçün zərərlidir, lakin bizim araşdırmamız bunun tam olaraq faydalı olduğunu vurğulayır. xüsusilə də planetin inkişafının ilkin mərhələlərində ..”, “Proceedings of the National Academy of Sciences” jurnalı yazır.Qeyd edilir ki, bu asteroid S2 adlanır və sonradan dinozavrları öldürən meteoritdən 200 dəfə böyük olub.

Alimlər həmçinin iddia edirlər ki, asteroidin yaratdığı sunami “okeanı çalxalayıb və qurudan tullantıları sahilyanı ərazilərə yuyub... Okeanın yuxarı təbəqəsi qaynayıb, atmosfer qızıb və ətrafı qalın toz buludu bürüdü”.Həmçinin, araşdırmaya görə, bakteriyalar tez sağaldı ki, bu da okeanın dərinliklərindən qaldırılan fosfor və dəmirlə qidalanan təkhüceyrəli orqanizmlərin populyasiyasının kəskin artmasına səbəb oldu. Alimlərin fikrincə, fosfor planeti asteroidlə birlikdə vurub.

aia.az