ABŞ istehlakçıları 5 gündə 44 milyard dollardan çox pul xərcləyiblər
Tarix: 02-12-2025 | Saat: 19:43
Bölmə:Özəl | çapa göndər

ABŞ-da endirimli satışların baş verdiyi Şükranlıq günündən Kiber Bazar ertəsinə qədər beş gün ərzində onlayn xərclər 44,2 milyard dollara çatıb.Adobe Analytics-in məlumatlarına görə, ABŞ-da onlayn xərclər Şükranlıq günündə 6,4 milyard dollara çatıb. Keçən il həmin gün 6,1 milyard dollar xərclənib.
Ölkədə məhdud müddətli endirimli bayram olan Qara Cümə günü onlayn satışlar da artıb.
Həmin gün istehlakçılar onlayn olaraq rekord həddə - 11,8 milyard dollar xərcləyiblər. Bu, əvvəlki illə müqayisədə 9 faiz artım olub.
Həftəsonu onlayn xərclər 11,8 milyard dollar təşkil edib. Keçən ilin eyni dövründə xərclər 10,9 milyard dollar olub.
Kiber Bazar ertəsi günü istehlakçılar onlayn olaraq 14,2 milyard dollar xərcləyiblər. Bu gün əvvəlki ilə nisbətən 7 faiz artım müşahidə olunub.
Beləliklə, ilk beş gün ərzində ABŞ-da istehlakçıların onlayn xərcləri 44,2 milyard dollara çatıb ki, bu da əvvəlki ilə nisbətən təxminən 8 faiz artım deməkdir. 2024-cü ilin eyni dövründə onlayn olaraq 41,1 milyard dollar xərclənib.
Bayram mövsümünün əvvəlində Adobe Analytics bu dövr üçün onlayn xərclərin 43,7 milyard dollara çatacağını proqnozlaşdırıb.
Bu dövr pərakəndə satış sektoru üçün çox vacibdir, ABŞ-da noyabrın dördüncü cümə axşamı qeyd olunan Şükran Günü ilə başlayır, ardınca Qara Cümə gəlir. Bu gün endirimli alış-veriş ölkə daxilində yayılır, Kiçik Biznes Şənbəsi və Kiber Bazar ertəsi kiçik bizneslər üçün satışları artırmağı hədəfləyir və 31 dekabrda Milad və Yeni il gecəsi ilə başa çatır.
Ölkədə "tətil mövsümü" kimi tanınan bu dövr, ümumiyyətlə, iri pərakəndə satıcılar üçün ilin ən gəlirli vaxtı hesab olunur və eyni zamanda Amerika istehlakçılarının iqtisadi rifahının ölçüsü hesab olunur.
aia.az
Tərcümə şöbəsi
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Digər xəbərlər
Tarix: 02-12-2025 | Saat: 19:43
Bölmə:Özəl | çapa göndər
ABŞ-da endirimli satışların baş verdiyi Şükranlıq günündən Kiber Bazar ertəsinə qədər beş gün ərzində onlayn xərclər 44,2 milyard dollara çatıb.Adobe Analytics-in məlumatlarına görə, ABŞ-da onlayn xərclər Şükranlıq günündə 6,4 milyard dollara çatıb. Keçən il həmin gün 6,1 milyard dollar xərclənib.
Ölkədə məhdud müddətli endirimli bayram olan Qara Cümə günü onlayn satışlar da artıb.
Həmin gün istehlakçılar onlayn olaraq rekord həddə - 11,8 milyard dollar xərcləyiblər. Bu, əvvəlki illə müqayisədə 9 faiz artım olub.
Həftəsonu onlayn xərclər 11,8 milyard dollar təşkil edib. Keçən ilin eyni dövründə xərclər 10,9 milyard dollar olub.
Kiber Bazar ertəsi günü istehlakçılar onlayn olaraq 14,2 milyard dollar xərcləyiblər. Bu gün əvvəlki ilə nisbətən 7 faiz artım müşahidə olunub.
Beləliklə, ilk beş gün ərzində ABŞ-da istehlakçıların onlayn xərcləri 44,2 milyard dollara çatıb ki, bu da əvvəlki ilə nisbətən təxminən 8 faiz artım deməkdir. 2024-cü ilin eyni dövründə onlayn olaraq 41,1 milyard dollar xərclənib.
Bayram mövsümünün əvvəlində Adobe Analytics bu dövr üçün onlayn xərclərin 43,7 milyard dollara çatacağını proqnozlaşdırıb.
Bu dövr pərakəndə satış sektoru üçün çox vacibdir, ABŞ-da noyabrın dördüncü cümə axşamı qeyd olunan Şükran Günü ilə başlayır, ardınca Qara Cümə gəlir. Bu gün endirimli alış-veriş ölkə daxilində yayılır, Kiçik Biznes Şənbəsi və Kiber Bazar ertəsi kiçik bizneslər üçün satışları artırmağı hədəfləyir və 31 dekabrda Milad və Yeni il gecəsi ilə başa çatır.
Ölkədə "tətil mövsümü" kimi tanınan bu dövr, ümumiyyətlə, iri pərakəndə satıcılar üçün ilin ən gəlirli vaxtı hesab olunur və eyni zamanda Amerika istehlakçılarının iqtisadi rifahının ölçüsü hesab olunur.
aia.az
Tərcümə şöbəsi
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
02-12-2025
22:53 Putin Vitkovla görüşüb

















































