Ermənistanın nə vaxtsa tranzit ölkəyə çevrilmək şansı sıfra yaxınlaşır
Tarix: 28-07-2025 | Saat: 10:12
Bölmə:Siyasət | çapa göndər

Ermənistanın tranzit ölkəyə çevrilməsi ideyası uzun illərdir müzakirə mövzusudur. Ölkənin coğrafi mövqeyi nəzərə alındıqda, onun potensial olaraq regiondakı mühüm nəqliyyat və kommunikasiya yollarının kəsişməsində yerləşməsi müəyyən ümidlər doğururdu. Lakin bu ümidlər reallıqla toqquşduqca, Ermənistanın tranzit ölkəyə çevrilmək ehtimalı getdikcə azalır və demək olar ki, sıfra yaxınlaşır. Əvvəla, Ermənistanın qonşuları ilə olan münasibətləri bu ölkənin regional əməkdaşlıqda iştirakını ciddi şəkildə məhdudlaşdırır. Azərbaycanın işğal olunmuş torpaqlarının azad edilməsi və 2020-ci il Qarabağ müharibəsindən sonra formalaşan yeni reallıqlar Ermənistan üçün həm təhlükəsizlik, həm də iqtisadi baxımdan ciddi çağırışlar yaratdı. Ərazi iddialarından əl çəkməməsi, regionda sabitliyə qarşı çıxması və sərhədlərin müəyyən olunmasında göstərdiyi qeyri-konstruktiv mövqe bu ölkəni regional layihələrdən kənarda saxlayır. Digər tərəfdən, Ermənistanın Türkiyə ilə münasibətləri də uzun müddətdir gərgindir. Bu ölkənin 1915-ci il hadisələrini “soyqırım” kimi tanıtmaq üçün apardığı beynəlxalq təbliğat və bununla bağlı olaraq Türkiyəyə qarşı yönəlmiş ittihamları iki ölkə arasında diplomatik münasibətlərin qurulmasına və sərhədlərin açılmasına əngəl olub. Belə olan halda, Ermənistanın həm Azərbaycan, həm də Türkiyə ilə normal əlaqələr qurmadığı bir şəraitdə tranzit ölkə olmaqdan danışmaq qeyri-ciddi səslənir. Bundan əlavə, Ermənistanın daxili siyasi vəziyyəti də sabit deyil. Hakimiyyət dəyişikliyi, kütləvi etirazlar, siyasi parçalanmalar və cəmiyyətin bir çox məsələlərdə ortaq mövqedən uzaq olması ölkədə uzunmüddətli strategiyaların həyata keçirilməsini çətinləşdirir. İnfrastruktur layihələri, xüsusilə də beynəlxalq tranzit yolları, sabitlik və etibarlı tərəfdaşlıq tələb edir. Ermənistan isə bu xüsusiyyətləri nümayiş etdirmir. Qlobal və regional miqyasda baş verən geosiyasi dəyişikliklər də Ermənistanın xeyrinə deyil. Azərbaycanın təşəbbüsü ilə həyata keçirilən Zəngəzur dəhlizi layihəsi, Orta Dəhliz marşrutunun genişlənməsi və Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu kimi alternativ nəqliyyat xətləri region üçün daha cəlbedici və sabit variantlar təklif edir. Bu layihələr Ermənistanı tamamilə kənarda qoyur. Regionun digər oyunçuları – Azərbaycan, Türkiyə, Gürcüstan və hətta İran öz aralarında daha sıx əməkdaşlıq əlaqələri qurduqları halda, Ermənistanın bu proseslərə inteqrasiya olunmaması onun geoiqtisadi dəyərini daha da azaldır. Ermənistanın iqtisadi potensialı da tranzit ölkə rolunu oynamaq üçün yetərli deyil. İnfrastruktur baxımından geridə qalan bu ölkənin nə yol, nə də dəmir yolu şəbəkəsi müasir tələblərə cavab verir. Həmçinin, xarici investorların bu ölkəyə olan inamı azdır. Belə bir şəraitdə Ermənistanın tranzit mərkəzə çevrilməsi üçün nə resursu, nə də siyasi iradəsi var.
Aytac Abbasova
YAP Laçın rayon təşkilatının 51 saylı ərazi partiya təşkilatının sədri
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Digər xəbərlər
Tarix: 28-07-2025 | Saat: 10:12
Bölmə:Siyasət | çapa göndər

Ermənistanın tranzit ölkəyə çevrilməsi ideyası uzun illərdir müzakirə mövzusudur. Ölkənin coğrafi mövqeyi nəzərə alındıqda, onun potensial olaraq regiondakı mühüm nəqliyyat və kommunikasiya yollarının kəsişməsində yerləşməsi müəyyən ümidlər doğururdu. Lakin bu ümidlər reallıqla toqquşduqca, Ermənistanın tranzit ölkəyə çevrilmək ehtimalı getdikcə azalır və demək olar ki, sıfra yaxınlaşır. Əvvəla, Ermənistanın qonşuları ilə olan münasibətləri bu ölkənin regional əməkdaşlıqda iştirakını ciddi şəkildə məhdudlaşdırır. Azərbaycanın işğal olunmuş torpaqlarının azad edilməsi və 2020-ci il Qarabağ müharibəsindən sonra formalaşan yeni reallıqlar Ermənistan üçün həm təhlükəsizlik, həm də iqtisadi baxımdan ciddi çağırışlar yaratdı. Ərazi iddialarından əl çəkməməsi, regionda sabitliyə qarşı çıxması və sərhədlərin müəyyən olunmasında göstərdiyi qeyri-konstruktiv mövqe bu ölkəni regional layihələrdən kənarda saxlayır. Digər tərəfdən, Ermənistanın Türkiyə ilə münasibətləri də uzun müddətdir gərgindir. Bu ölkənin 1915-ci il hadisələrini “soyqırım” kimi tanıtmaq üçün apardığı beynəlxalq təbliğat və bununla bağlı olaraq Türkiyəyə qarşı yönəlmiş ittihamları iki ölkə arasında diplomatik münasibətlərin qurulmasına və sərhədlərin açılmasına əngəl olub. Belə olan halda, Ermənistanın həm Azərbaycan, həm də Türkiyə ilə normal əlaqələr qurmadığı bir şəraitdə tranzit ölkə olmaqdan danışmaq qeyri-ciddi səslənir. Bundan əlavə, Ermənistanın daxili siyasi vəziyyəti də sabit deyil. Hakimiyyət dəyişikliyi, kütləvi etirazlar, siyasi parçalanmalar və cəmiyyətin bir çox məsələlərdə ortaq mövqedən uzaq olması ölkədə uzunmüddətli strategiyaların həyata keçirilməsini çətinləşdirir. İnfrastruktur layihələri, xüsusilə də beynəlxalq tranzit yolları, sabitlik və etibarlı tərəfdaşlıq tələb edir. Ermənistan isə bu xüsusiyyətləri nümayiş etdirmir. Qlobal və regional miqyasda baş verən geosiyasi dəyişikliklər də Ermənistanın xeyrinə deyil. Azərbaycanın təşəbbüsü ilə həyata keçirilən Zəngəzur dəhlizi layihəsi, Orta Dəhliz marşrutunun genişlənməsi və Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu kimi alternativ nəqliyyat xətləri region üçün daha cəlbedici və sabit variantlar təklif edir. Bu layihələr Ermənistanı tamamilə kənarda qoyur. Regionun digər oyunçuları – Azərbaycan, Türkiyə, Gürcüstan və hətta İran öz aralarında daha sıx əməkdaşlıq əlaqələri qurduqları halda, Ermənistanın bu proseslərə inteqrasiya olunmaması onun geoiqtisadi dəyərini daha da azaldır. Ermənistanın iqtisadi potensialı da tranzit ölkə rolunu oynamaq üçün yetərli deyil. İnfrastruktur baxımından geridə qalan bu ölkənin nə yol, nə də dəmir yolu şəbəkəsi müasir tələblərə cavab verir. Həmçinin, xarici investorların bu ölkəyə olan inamı azdır. Belə bir şəraitdə Ermənistanın tranzit mərkəzə çevrilməsi üçün nə resursu, nə də siyasi iradəsi var.
Aytac Abbasova
YAP Laçın rayon təşkilatının 51 saylı ərazi partiya təşkilatının sədri
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
28-07-2025
12:05 Aptekdən oğurluq etdi