Buraxılış imtahanında şagirdlərin 90 faizi “2” alıb - SENSASİON İDDİA
Tarix: 31-03-2017 | Saat: 16:56
Bölmə:Təhsil / Karusel | çapa göndər
“Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) tərəfindən kurikulum əsasında 9-cu siniflər üzrə keçirilən buraxılış imtahanlarında şagirdlər aşağı nəticə göstəriblər”. Bunu AzVision.az-a təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib. Onun sözlərinə görə, buraxılış imtahanlarında iştirak edənlərin 90 faizi “Riyaziyyat” fənindən 2 (iki) qiymət alıb.
Rəsmi nəticələrin açıqlanmadığını vurğulayan Kamran Əsədov imtahan nəticələrinin ləğv olunmasının mümkünlüyünü vurğulayıb.
“Şagirdlərin böyük əksəriyyəti ilk dəfə olaraq açıq test modelləri ilə tapşıqlar işləyib. Bundan başqa orta məktəblərdə 2009-cu ildən keçirilən kurikulum standartları ilə tədris zamanı KSQ (kiçik summativ qiymətləndirmə) və BSQ (böyük summativ qiymətləndirmə) yoxlama imtahanları qapalı test tapşırıqları ilə həyata keçrildiyindən şagirdlərin açıq test tapşırıqları ilə işləməsi mümkünsüz idi. Bununla yanaşı, nəinki 9 illikdə buraxılış imtahanı verən şagirdlərin, hətta hazırlıqlı abituriyentlərin belə açıq test tapşırıqlarına cavab vermə faizi 20 faizi ötməyib”.
K.Əsədovun sözlərinə görə, şagirdlərin “Riyaziyyat” fənnindən aşağı nəticə göstərməsində günahkarlar təhsili, bacarığı bu sahəyə uyğun gəlməyən direktorlardır.
“Onlar məktəblərdə keçrilən KSQ və BSQ imtahanlarına düzgün nəzarət etsəydilər, belə aşağı nəticələr ortaya çıxmazdı. Hal-hazırda istər repititor, istər valideynlər tərəfindən qapalı test tapşırıqları istifadə olunur. Təəssüf ki, kurikulumun tələbləri heçdə qapalı test tapşırığı ilə yoxlanıla bilməz. Bunu məktəb dirketorları başa düşmür. Onlar ənənəvi qaydada KSQ və BSQ imtahanlarını keçirirlər. Heç nəzarət də etmirlər. Çünki onlar bu sahənin təsadüfi adamlarıdır. Hansısa mollanı direktor təyin edəndə belə də olmalı idi. Zəif nəticənin bir günahkarı var, o da məktəb direktorlarıdır. Onlar xüsusi olaraq məktəbdə keçirilən KSQ və BSQ imtahanlarına nəzarət etməli, onun nəticələrini hər ay təhlil etməlidirlər. Amma biz bunu görmürük. Onların başı digər məsələrə qarışdığından təhsil yaddan çıxıb”.
Təhsil Eksperti qeyd edib ki, Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (indi Dövlət İmtahan Mərkəzi) tərəfindən monitorinq imtahanları keçrilsə də, məktəb direktorları bu imtahanların nəticələrini təhlil edib, dərs çıxarmayıblar.
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Digər xəbərlər
Tarix: 31-03-2017 | Saat: 16:56
Bölmə:Təhsil / Karusel | çapa göndər
“Dövlət İmtahan Mərkəzi (DİM) tərəfindən kurikulum əsasında 9-cu siniflər üzrə keçirilən buraxılış imtahanlarında şagirdlər aşağı nəticə göstəriblər”. Bunu AzVision.az-a təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib. Onun sözlərinə görə, buraxılış imtahanlarında iştirak edənlərin 90 faizi “Riyaziyyat” fənindən 2 (iki) qiymət alıb.
Rəsmi nəticələrin açıqlanmadığını vurğulayan Kamran Əsədov imtahan nəticələrinin ləğv olunmasının mümkünlüyünü vurğulayıb.
“Şagirdlərin böyük əksəriyyəti ilk dəfə olaraq açıq test modelləri ilə tapşıqlar işləyib. Bundan başqa orta məktəblərdə 2009-cu ildən keçirilən kurikulum standartları ilə tədris zamanı KSQ (kiçik summativ qiymətləndirmə) və BSQ (böyük summativ qiymətləndirmə) yoxlama imtahanları qapalı test tapşırıqları ilə həyata keçrildiyindən şagirdlərin açıq test tapşırıqları ilə işləməsi mümkünsüz idi. Bununla yanaşı, nəinki 9 illikdə buraxılış imtahanı verən şagirdlərin, hətta hazırlıqlı abituriyentlərin belə açıq test tapşırıqlarına cavab vermə faizi 20 faizi ötməyib”.
K.Əsədovun sözlərinə görə, şagirdlərin “Riyaziyyat” fənnindən aşağı nəticə göstərməsində günahkarlar təhsili, bacarığı bu sahəyə uyğun gəlməyən direktorlardır.
“Onlar məktəblərdə keçrilən KSQ və BSQ imtahanlarına düzgün nəzarət etsəydilər, belə aşağı nəticələr ortaya çıxmazdı. Hal-hazırda istər repititor, istər valideynlər tərəfindən qapalı test tapşırıqları istifadə olunur. Təəssüf ki, kurikulumun tələbləri heçdə qapalı test tapşırığı ilə yoxlanıla bilməz. Bunu məktəb dirketorları başa düşmür. Onlar ənənəvi qaydada KSQ və BSQ imtahanlarını keçirirlər. Heç nəzarət də etmirlər. Çünki onlar bu sahənin təsadüfi adamlarıdır. Hansısa mollanı direktor təyin edəndə belə də olmalı idi. Zəif nəticənin bir günahkarı var, o da məktəb direktorlarıdır. Onlar xüsusi olaraq məktəbdə keçirilən KSQ və BSQ imtahanlarına nəzarət etməli, onun nəticələrini hər ay təhlil etməlidirlər. Amma biz bunu görmürük. Onların başı digər məsələrə qarışdığından təhsil yaddan çıxıb”.
Təhsil Eksperti qeyd edib ki, Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (indi Dövlət İmtahan Mərkəzi) tərəfindən monitorinq imtahanları keçrilsə də, məktəb direktorları bu imtahanların nəticələrini təhlil edib, dərs çıxarmayıblar.
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər