MTRŞ: Bəzi serialların az qala yarısı gizli-açıq reklamdır
Tarix: 10-10-2016 | Saat: 16:51
Bölmə:Gündəm | çapa göndər
“Bəzi kanallar reklam xarakterli süjetləri adi xəbər kimi yayımlamaqla onun reklam mahiyyətini gizlətməyə çalışırlar. Bu da yolverilməzdir”.
Bunu Report-a açıqlamasında Milli Televiziya və Radio Şurasının şöbə müdiri Təvəkkül Dadaşov deyib.
Şura təmsilçisi vurğulayıb ki, bu, gizli reklam problemini aktuallaşdırır:
“Bu, həm də manipulyasiyadır. Monitorinqlər göstərir ki, həmin reklam materialını yayımlamaq üçün kanalın normal saatlarda kifayət qədər limiti var. Xəbər buraxılışlarında məhəllə səviyyəsində - adi bir mağazanın, çayxananın, lap supermarketin reklam edilməsi ciddi və baxımlı kanala yaraşmaz”.
T.Dadaşovun sözlərinə görə, kommersiya kanallarının fəaliyyəti üçün qazanc əldə etmələri anlaşılandır və qanun buna imkan verir:
“Qanun hər saatın 12 dəqiqəsini reklama həsr etməyə icazə verir. Həmçinin, gün ərzində əlavə teleticarət blokları yayımlamağa da icazə verilir. Bəzən görürsən ki, serial arasındakı fasilədə cəmi 2-3 dəqiqəlik reklam bloku yayımlanır. Amma serialın az qala yarısı “gizli” reklamdır. Bu kimi hallar efirin kommersiyalaşmasına gətirib çıxarır”.
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Digər xəbərlər
Tarix: 10-10-2016 | Saat: 16:51
Bölmə:Gündəm | çapa göndər
“Bəzi kanallar reklam xarakterli süjetləri adi xəbər kimi yayımlamaqla onun reklam mahiyyətini gizlətməyə çalışırlar. Bu da yolverilməzdir”.
Bunu Report-a açıqlamasında Milli Televiziya və Radio Şurasının şöbə müdiri Təvəkkül Dadaşov deyib.
Şura təmsilçisi vurğulayıb ki, bu, gizli reklam problemini aktuallaşdırır:
“Bu, həm də manipulyasiyadır. Monitorinqlər göstərir ki, həmin reklam materialını yayımlamaq üçün kanalın normal saatlarda kifayət qədər limiti var. Xəbər buraxılışlarında məhəllə səviyyəsində - adi bir mağazanın, çayxananın, lap supermarketin reklam edilməsi ciddi və baxımlı kanala yaraşmaz”.
T.Dadaşovun sözlərinə görə, kommersiya kanallarının fəaliyyəti üçün qazanc əldə etmələri anlaşılandır və qanun buna imkan verir:
“Qanun hər saatın 12 dəqiqəsini reklama həsr etməyə icazə verir. Həmçinin, gün ərzində əlavə teleticarət blokları yayımlamağa da icazə verilir. Bəzən görürsən ki, serial arasındakı fasilədə cəmi 2-3 dəqiqəlik reklam bloku yayımlanır. Amma serialın az qala yarısı “gizli” reklamdır. Bu kimi hallar efirin kommersiyalaşmasına gətirib çıxarır”.
Məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
14-11-2024