Ana Sayfa > Özəl > Modernləşmənin simvolu-İstanbulun ən çirkin yeri

Modernləşmənin simvolu-İstanbulun ən çirkin yeri


13-03-2024, 09:17. Yazar: sevinc1
Modernləşmənin simvolu-İstanbulun ən çirkin yeri

Seyrantepe Avtomobil Sənayesi 50 ildən artıqdır ki, İstanbulun ürəyi sayılan bölgədə fəaliyyət göstərir. Bir vaxtlar Türkiyənin modernləşməsinin və iqtisadi inkişafının simvollarından biri sayılan sənaye meydanı indi çürüyüb gedən strukturların, xaosun və çaşqınlığın mərkəzinə çevrilib, çevrilib dəyişəcəyi günü gözləyir.İstanbulun ən mühüm problemləri zəlzələyə davamlı olmayan köhnə binalar və nizamsız tikintilərdir. Şəhərin ürəyi sayılan Seyrantəpə Avtomobil Sənayesi Sahəsində tam xaos və xaos hökm sürür. O qədər ki, plazaların, iş həyatının və universitetlərin yerləşdiyi Levent və Maslak arasındakı Seyrantepe 'Avtomobil Sənaye Saytı'ndan əks olunan görüntülər İstanbulun son 60 ildəki çevrilmə macərasının kiçik bir surəti kimidir. Abadlıq, yaşıllaşdırma, yol hərəkəti qaydalarına əməl olunmayan avtomobil sənayesi meydançasının küçələrində ehtiyat hissələrinin tullantıları təsirsiz ötüşməsə də, mövcud tikililərin zəlzələ zamanı necə reaksiya verəcəyi maraq doğurur. Çürüməkdə olan 2 və 3 mərtəbəli binalarda avtomobillər təmir edilərkən, bufet və restoranlar qeyri-gigiyenik şəraitdə sağ qalmaq üçün mübarizə aparan işçilərə xidmət edir.

1957-ci ildə təməli Baş nazir Adnan Menderes tərəfindən qoyulan Seyrantepe Avtomobil Sənayesi sahəsi 3 il sonra istifadəyə verildi. 1957-ci ildə Seyfi Arkan tərəfindən dizayn edilən və 1959-cu ildə tamamlanan layihə o illərdə Türkiyənin modernləşmə prosesinin həm məkan, həm də iqtisadi simvolu hesab olunurdu.

Bununla belə, 1970-ci illərdə müəssisələrin sayının artması səbəbindən tələb olunan mağaza ölçüləri şaxələnmişdir. 1990-cı illərdə üfüqi və şaquli tikinti əhəmiyyətli dərəcədə artdı. İstanbulun artan əhalisi və 1990-cı illərin əvvəllərindən etibarən Levent və ətraflarında yüksəlməyə başlayan plazalar səbəbiylə sənaye sahəsi şəhərin ortasında qaldı. Bu dövrə qədər əsasən avtomobil və ticarət olan sektorlar qida və içki və əyləncəyə diqqət yetirməyə başladı. 2000-ci illərdə xidmət sektoru yerlərdə daha çox görünməyə başladı.

BİR SAATDA BİR KM
Yaxın vaxtlara qədər pavilyonların və musiqi salonlarının mövcud olduğu və təxminən 10 min insanın dolanışığını təmin etdiyi bölgədə digər böyük problem də yolda baş verən xaosdur. Ayazağa Oyak Sitesi və Zincirlikuyu istiqamətinə getmək istəyənlərin marşrutu üzərində olan sənaye sahəsinin içindən avtomobillə axşam saatlarında avtomobillə keçmək tam bir işgəncəyə çevrilir. Tək zolaqlı küçələrdə hətta bir neçə kilometr bir saatdan çox çəkə bilər.
"BİZ TƏRSİNİ YAŞAYIQ"
Fəlakət Mütəxəssisi Dos. Dr. Kubilay Kaptan İstanbulun getdikcə böyüyən bir şəhər olaraq öz sonu üçün hazırlaşdığını ifadə edərək, "Bir çox inkişaf etmiş ölkə kənd əhalisini öz yerində saxlamaq üçün layihələr hazırladığı halda, bizdə bunun əksi baş verir. Düzensiz, plansız böyümə və şəhər haqqında təhrif olunmuş bir anlayış ortaya çıxıb". "Şəhərin ortasında orada olmamalıdır bir sıra qəsəbələr yaranıb.

aia.az
Tərcümə şöbəsi
Geri dön