Ana Sayfa > Özəl > Alman qatar maşinistləri iqtisadiyyatı xaosa sürükləyən ən uzun tətil keçirdilər

Alman qatar maşinistləri iqtisadiyyatı xaosa sürükləyən ən uzun tətil keçirdilər


24-01-2024, 18:18. Yazar: sevinc1
Alman qatar maşinistləri iqtisadiyyatı xaosa sürükləyən ən uzun tətil keçirdilər

Almaniyanın qatar maşinistləri maaş və iş saatları ilə bağlı ən uzun sənaye aksiyası keçirərək, ölkə bazarını xaosa sürükləyiblər.

Alman qatar maşinistləri Çərşənbə günü noyabr ayından bəri dördüncü tətilə başladılar, bu, Almaniya iqtisadiyyatının artıq xəstələndiyi bir vaxtda dövlət və millət üçün böyük xərclər barədə xəbərdarlıqlara səbəb oldu.

Tətil, iqtisadçılar həyəcan təbili çalarkən sərnişinləri planlarını yenidən sifariş etmək və ya ləğv etmək üçün mübarizə aparmağa sövq etdi və xəbərdarlıq etdi ki, son sənaye aksiyası iqtisadiyyata bir milyard avroya (1,1 milyard dollar) başa gələ bilər.

İqtisadiyyat mütəxəssisləri, demək olar ki, bir həftə davam edəcək dəmir yolu tətilinin ölkə iqtisadiyyatına dərin təsir göstərəcəyini söylədi.

İşçilərin işəgötürənlərlə əmək haqqı və şərtlərlə bağlı davam edən əmək mübahisəsi Almaniya Qatar Sürücüləri İttifaqı (GDL) və dəmir yolu operatoru Deutsche Bahn (DB) arasında mübahisənin kəskinləşməsindən xəbər verir.

GDL və DB arasında son üzbəüz danışıqlar 2023-cü ilin noyabr ayının sonunda baş tutub.

Bazar ertəsi, GDL çərşənbə günü yerli vaxtla səhər saat 2:00-dan (GMT 0100) saat 18:00-a qədər altı günlük tətilə çağırdı. sərnişin daşınması üçün bazar ertəsi. Yük qatarları üçün tətil bir gün əvvəl başlayıb.

Bu, yanvarın 10 və 12-də dəmiryol işçiləri tərəfindən təşkil edilən sonuncu gedişdən bir neçə gün sonra baş verir.

GDL inflyasiyanı kompensasiya etmək üçün daha yüksək maaşlar, habelə maaş azaldılmadan iş həftəsinin 38 saatdan 35 saata endirilməsini tələb edərək, qatar maşinisti işlərini gənclər üçün "daha cəlbedici" etmək lazım olduğunu iddia edir.

Bununla belə, Deutsche Bahn sənaye aksiyasının son raundunu partladıb, maaşların 13 faizə qədər artırılmasını və birdəfəlik inflyasiya bonusunu, həmçinin 2026-cı ildən iş həftəsini bir saat azaltmaq şansını təklif etdiyini bildirib. Tətil, işçi sendikası təklifi rədd etmişdi.

Bu vaxt, iqtisadçılar alman qatar sürücülərinin sənaye fəaliyyətinin zərərli təsirlərini müşahidə edərək tətilin ölkə iqtisadiyyatına baha başa gələ biləcəyi barədə xəbərdarlıq edirlər.

Alman Sənaye Federasiyasının İdarəedici Direktoru Tanja Qonner, "Altı günlük tətillə 1 milyard avroya qədər itki gözləmək qeyri-real deyil" dedi.

DB-nin sözçüsü Anja Broeker, "Bu, Almaniya iqtisadiyyatına qarşı tətildir" dedi və qeyd etdi ki, "xidmət tərəfindən idarə olunan yük daşımalarına elektrik stansiyaları, neft emalı zavodları üçün təchizat daxildir".

DB hesab edir ki, hər tətil şirkətə "aşağı iki rəqəmli milyon rəqəm" bahasına başa gələ bilər. Bununla belə, iqtisadi ekspertlər ölkə iqtisadiyyatına daha dərin təsir və daha ciddi itkilər gözləyirlər.

Almaniyanın nəqliyyat naziri Volker Wissing, tətili "dağıdıcı" adlandıraraq, bunun Qırmızı dənizdə gəmiçiliklə bağlı fasilələr səbəbiylə onsuz da gərgin olan tədarük zəncirlərinə daha çox təzyiq göstərəcəyini xəbərdar etdi.

aia.az
Tərcümə şöbəsi
Geri dön