Ana Sayfa > Özəl > Yüzlərlə qurbanın olduğu “Boeing” təyyarəsinin qəzaya uğraması ilə bağlı aparılan təhqiqatda təxribat versiyası ortaya çıxıb
Yüzlərlə qurbanın olduğu “Boeing” təyyarəsinin qəzaya uğraması ilə bağlı aparılan təhqiqatda təxribat versiyası ortaya çıxıbDünən, 13:28. Yazar: sevinc1 |
![]() Air India müstəntiqləri havaya qalxdıqdan bir neçə dəqiqə sonra "hər iki mühərrikin güc itirməsi" nəticəsində 260 nəfərin ölümü ilə nəticələnən Boeing qəzasından sonra təxribatı araşdırır. Air India Uçuş 171-in qəzasını araşdıran aviasiya qəzası müstəntiqləri təxribatın məhkum edilmiş təyyarənin taleyində rol oynayıb-oynamadığını araşdırır. Milli.Az Daily Mail-ə istinadən bildirir ki, iyunun 12-də Hindistanın qərbindəki Əhmədabad şəhərindən havaya qalxdıqdan az sonra partlayan "Boeing 787-8 Dreamliner" təyyarəsinin göyərtəsində 53 britaniyalı olub. 242 sərnişindən biri istisna olmaqla, hamısı həlak olub - yeganə sağ qalan faciəvi hadisədə qardaşını itirmiş britaniyalı ata, 40 yaşlı Vişvaş Kumar Rameş olub. Daily Mail-in xəbərinə görə, təyyarə 40 saniyədən az müddətə havada olub, zərbə zamanı partlayıb və təyyarənin vaxtından əvvəl enməsi ilə bağlı bir sıra izahatlar irəli sürülüb. Hindistanın Mülki Aviasiya üzrə Dövlət Naziri Murlidhar Mohol təsdiqləyib ki, təxribat qəza müstəntiqləri tərəfindən araşdırılan mümkün səbəblərdən biridir. NDTV-nin Jitendra Dixit-ə danışan o, qəzanı "bədbəxt hadisə" kimi qiymətləndirdi, lakin Hava Qəzalarının Təhqiqat Bürosunun (AAIB) heç bir ehtimalı istisna etmədiyini söylədi. Nazir əlavə edib: "AAIB məsələ ilə bağlı hərtərəfli araşdırmaya başlayacaq. Mümkün təxribat da daxil olmaqla, buna bütün rakurslardan baxılır. CCTV görüntüləri nəzərdən keçirilir və bütün bucaqlar qiymətləndirilir və bir çox qurumlar bununla bağlı işləyirlər". Daily Mail xəbər verir ki, qəzanın səbəbi ilə bağlı qızdırmalı fərziyyələr olsa da, ilk dəfədir ki, bir rəsmi təxribat ehtimalını etiraf edir. Hindistanda təyyarə qəzasının təfərrüatları məlum olub Onlayn kəşfiyyatçılar, Air India 171 saylı təyyarənin pilotlarının pilot kabinəsinin son qeydlərinə əsaslanaraq, texniki müdaxilənin səbəb olub-olmadığını şübhə altına alıblar. Kapitan Sumit Sabharval hava hərəkətinə nəzarəti radio ilə çatdıraraq, "Təkmə alınmadı... Aşağı düşür... Kömək edin! Yardım edin! Mayday!" - təyyarəyə tam nəzarət etmədiyini göstərir. İddia edilən digər amil isə təyyarənin vəhşi təbiətdə nadir rast gəlinən ikili mühərrik sıradan çıxmasıdır. Bununla belə, hər iki mühərrikin quş zərbələri səbəbindən eyni vaxtda sıradan çıxması üçün tarixi bir presedent var, Daily Mail qeyd edir. Bunlardan ən məşhuru 2009-cu ildə Nyu-Yorkun LaGuardia hava limanından havaya qalxdıqdan qısa müddət sonra Kanada qazları sürüsü tərəfindən vurulduqdan sonra ikili mühərrik nasazlığı ilə üzləşən US Airways 1549 Uçuşudur. Kapitan Çesli “Sulli” Sullenberqer, sonradan Tom Henksin baş rolda çəkildiyi filmə çevrilən “Hudzonda möcüzə” adlandırılan təyyarəni Nyu York çayına endirməyi bacardı. Air India Uçuş 171-in zərbəsi nəticəsində yaranan alov topunun gücünə baxmayaraq, müstəntiqlər təyyarənin ikinci qara qutusunu çıxara biliblər. Hava Qəzalarının Təhqiqat Bürosu hazırda qeydləri öyrənir ki, bu da onlara hadisələri saniyə-saniyə bərpa etməyə imkan verməlidir. Kokpit səs yazıcısı (CVR) pilot danışıqları, radio ötürülməsi, həyəcan siqnalları və ətrafdakı mexaniki səslər də daxil olmaqla, kabindəki bütün səsləri çəkir. Bu, müstəntiqlərə son on ildə dünyanın ən pis aviasiya fəlakətlərindən birinə aparan anlarda nə baş verdiyini nəhayət başa düşməyə imkan verəcək. Təyyarələrin adətən iki qara qutusu var - biri hündürlük və sürət kimi uçuş məlumatlarını qeyd edir, digəri isə pilotların dediklərini eşitmək və qeyri-adi səsləri dinləmək üçün kabin səslərini qeyd edir, Daily Mail izah edir. Təxribatdan başqa, bəzi analitiklər qəzaya səbəb fəlakətli texniki nasazlığın ola biləcəyini irəli sürürlər. Əhmədabad qəzası, model 2011-ci ildə təqdim olunduqdan sonra Boeing Dreamliner-in ilk ölümcül qəzası idi. Bununla belə, modelin mühərrikləri, o cümlədən keçən il pilot kabinindəki nasazlıq səbəbindən havada mühərrik nasazlığı ilə nəticələnən LATAM Hava Yolları reysi ilə bağlı narahatlıqlar var idi və 50-dən çox sərnişin yaralanıb. Keçən il Vaşinqtonda keçirilən dinləmələr zamanı keçmiş Boeing mühəndisi aerokosmik nəhəngi bütün Dreamlinerləri yerə endirməyə çağırdı. Konqresdəki dinləmələrdə ifadə verən Boeing-in keçmiş yüksək vəzifəli icraçı direktoru Ed Pearson, 2019-cu ildə özünün və başqalarının qaldırdığı təhlükəsizlik narahatlıqlarının Hindistandan Londona uçan təyyarəyə təsir göstərə biləcəyinin "mümkün" olduğunu söylədi. O zaman həmkarı Sem Saklephour, təyyarənin Boeing-in 787 təyyarəsinin istehsalı ilə bağlı narahatlıqlarını dilə gətirdi - Boeing iddiaları təkzib etdi və modelə tam etibar etdiyini söylədi. Salehpurun təsvir etdiyi problemlərin ümumiyyətlə digər Boeing 787-lərdə də baş verə biləcəyini soruşduqda Ed Pearson belə cavab verdi: "Bu, mümkündür. Çünki onun müəyyən etdiyi problemlər təyyarələrin uzun müddət ərzində qurulması ilə bağlı idi, ona görə də onun və mənim həmin gün verdiyimiz ifadə Hindistanda bu qəzaya səbəb oldu". Əvvəllər şirkətin 737 Max istehsal problemləri haqqında danışan Pearson NDTV-yə bildirib ki, xüsusilə bu təyyarənin istehsal müəssisələri “xaotik və təhlükəlidir”. "Bir çox xaotik və təhlükəli istehsalın əlamətləri var idi. Biz təyyarələri bazara çıxarmağa tələsirdik. İnsanlara işlərini yerinə yetirmək üçün təzyiqlər var idi. Parçalarla bağlı problemlər var idi. Təyyarədə sistemlərlə bağlı problemlərimiz var idi, xatırlayıram ki, problem yaşayırdıq. Və lazımsız risklərə getdiyimizdən çox narahat olduğumu xatırlayıram", o əlavə edib. Air India Uçuş 171-in qəzası Boeing-in 2018 və 2019-cu illərdə iki 737 MAX qəzası ilə bağlı təqibdən yayınmaq üçün ABŞ Ədliyyə Nazirliyi ilə 1,1 milyard funt sterlinqlik razılaşma əldə etməsindən bir neçə həftə sonra baş verib. aia.az Tərcümə şöbəsi Geri dön |