Ana Sayfa > Özəl > Artan konfliktlər dünyanın hava xəritəsində dəliklər açır...
Artan konfliktlər dünyanın hava xəritəsində dəliklər açır...Bu gün, 14:05. Yazar: sevinc1 |
![]() Hazırda havada olan bütün təyyarələri göstərən dünya xəritəsinə baxın və ən çox diqqət çəkən şey - oradakı heyrətamiz sayda təyyarədən başqa - heç bir uçuş tapılmayan səmada nəhəng dəliklərdir. Bu uçuşa qadağa zonaları adətən yerdəki hadisələr nəticəsində təyyarələrin təhlükəsizliyi üçün riskin olduğu yerlərdə yaranır. Yaxın Şərqdə artan münaqişə, hava nəqliyyatı axınları vasitəsilə deşiklər açmaq üçün ən son qlobal vəziyyətdir, aviasiya mütəxəssislərinin fikrincə, bu vəziyyət kommersiya hava yollarının marşrutunu dəyişdirərkən və ya uçuşları ləğv edərkən vaxt və pul bahasına başa gəlir. Xatırladaq ki, hətta 40.000 fut hündürlükdə bir metal boruda barama salındıqda, Hollivud filminə baxanda və şam yeməyi və içkilər verildikdə belə, hava sərnişinləri qaçılmaz olaraq onlardan çox aşağıda baş verən hadisələrə bağlı qalırlar. Qlobal səyahət əksər hallarda beynəlxalq geosiyasət şıltaqlığına məruz qalır, lakin heç vaxt göydəki kimi deyil. Bununla belə, Rusiyanın Ukraynanı işğal etməsinə və ondan sonrakı dövrlərə qədər uzanan bir sıra münaqişələrlə mübarizə apardıqdan sonra, müharibənin dayandırılması hava yollarının məharətlə həll etdiyi həyat həqiqətinə çevrildi. Bir analitik deyir ki, İndoneziyanın Bali yaxınlığındakı hazırkı vulkan püskürməsi kimi təbii fəlakətlər hava daşıyıcıları üçün daha çox problem yarada bilər. Sinqapurlu aviasiya məsləhətçisi Brendan Sobie, "Hava məkanının bağlanması olduqca adi hala çevrilib" dedi. O, CNN-ə müsahibəsində Hindistan və Pakistan arasında gərginliyin son vaxtlar alovlanmasını, İsrail və İranın ötən ilki zərbələrini və Ukraynadakı müharibəni son illərdə hava nəqliyyatını pozan süni hadisələrdən yalnız bəziləri kimi xatırlayaraq, “Availatorların bu cür hərəkətləri etmək məcburiyyətində qalması demək olar ki, yeni normal haldır” dedi. FlightRadar24 kimi vebsaytların canlı hava izləmə xəritələrinin göstərdiyi kimi, hazırda İsrail, İraq, İran və Ukrayna üzərində boşluqlar var və əksər trafik bu ölkələrin ətrafında olan dəhlizlərə sıxışıb. Rusiya üzərindən hələ də bəzi beynəlxalq hava nəqliyyatı var, lakin bu, əsasən Air China, Xiamen Air və ya Cathay Pacific kimi Çin daşıyıcılarından ibarətdir. Ukrayna ilə həmsərhəd olan Rusiya hava məkanı işğalın başlanğıcından bəri bütün kommersiya aviaşirkətləri üçün bağlanıb, buna görə də Çinin Avropa marşrutları ilk növbədə Sankt-Peterburq yaxınlığında, Baltik dənizinin üstündən daxil olur və ya oradan çıxır. Sobie bildirib ki, keçən il İran və İsrail arasında alovlanandan sonra tətbiq edilən uçuş məhdudiyyətləri qısamüddətli olub. Müharibənin qeyri-müəyyənliyinə baxmayaraq, Stanton vulkanlar kimi hava daşıyıcıları üçün daha böyük narahatlıqların olduğunu qeyd etdi. "Hava yollarına təsir edən ən çox görülən digər fenomen bu gün Balidə gördüyümüz kimi vulkan püskürmələridir" dedi Stanton. O, 2010-cu ildə İslandiyada baş verən Eyjafjallajökull püskürməsinin 10 milyondan çox sərnişinə təsir etdiyini və hava yollarına 1,7 milyard dollardan çox ziyan vurduğunu qeyd edərək, vulkanik kül buludlarının tərkibində silisium var ki, bu da reaktiv mühərrik hissələri ilə birləşərək fəlakətli nəticələrə gətirib çıxara bilər, yüksək hündürlükdəki küləklərdə uzun məsafələrə uçur. Eyjafjallajökull'dan qalın buludlar qalxdıqca, dünyanın ən işlək aviasiya marşrutlarından biri olan Şimali Atlantika üzərindəki səmalar susdu, hava nəqliyyatı on il sonra Covid pandemiyasına qədər bir daha görünməyəcək səviyyələrə düşdü. "Vulkanın püskürməsi münaqişə zonasından daha çox təsir göstərə bilər" Stanton bildirib. aia.az Tərcümə şöbəsi Geri dön |